Social Media
bądź w stałym kontakcie z klientami
Nie od dziś wiadomo, że bez odpowiednio dobranej i zaplanowanej kampanii reklamowej nie może być mowy o udanym biznesie. Nie zależnie, czy prowadzimy firmę tradycyjną na rynku lokalnym, czy też biznes w sieci reklama jest czynnikiem, który wpływa na opłacalność i powodzenie każdego przedsięwzięcia.
Gdzie się reklamować?
Nowoczesne techniki marketingowe już od wielu lat znacznie wykraczają poza klasyczną reklamę w gazetach czy na ulotkach. Aby poważnie myśleć o zdobyciu rynku oraz klientów narzędziem, jakie powinniśmy wykorzystać, jest internet, oraz wszystkie kanały marketingowe dostępne w globalnej sieci.
Rozwój portali społecznościowych oraz różnego rodzaju serwisów internetowych dał możliwość tworzenia wśród potencjalnych klientów świadomości o marce lub produkcie, jaki chcemy im zaproponować. Z uwagi na ten fakt, żadna nowoczesna kampania marketingowa nie może obyć się bez reklamy w social mediach.
Social media – dlaczego są tak ważne?
Większość z nas ma jedno lub kilka kont na popularnych serwisach społecznościowych. Nie ma znaczenia czy jest to Facebook, Instagram czy też Pinterest. W social mediach spędzamy nawet kilka godzin dziennie, przeglądając znajomych, czytając nowinki w interesujących nas wątkach czy po prostu przeglądamy zdjęcia. Nic dziwnego, że kreatywni marketingowcy znaleźli w mediach społecznościowych potężne narzędzie, które wykorzystują do zareklamowania oferty swoich klient
Kampanie w social media to nie tylko bezmyślnie wrzucane reklamy, które większość z użytkowników portali społecznościowych po prostu ignoruje. Skuteczne kampanie medialne to takie, które angażują użytkowników i budują interakcje pomiędzy nimi a marką lub produktem.
Zalety posiadania profilu firmowego w social media
Jeszcze kilka lat temu prowadzenie profilu firmowego w mediach społecznościowych było jedynie fanaberią właściciela firmy lub managera. Obecnie jest to konieczność, gdyż praktycznie każda licząca się firma taki profil prowadzi, a przecież kto zostaje w tyle pod jakimkolwiek względem, ten nie może powalczyć o zdobycie nowych odbiorców swoich usług lub towarów.
Do największych zalet prowadzenia profilu firmowego warto zaliczyć wspomnianą wcześniej interakcję z odbiorcami. Na bieżąco możemy odpowiadać na pytania klientów lub osób zainteresowanych naszą ofertą. Profile w mediach społecznościowych dają także możliwość utrwalania pozytywnego wizerunku firmy poprzez m.in. kampanie promocyjne, konkursy lub inne działania, które pozwolą na zdobycie zainteresowania klientów.
Kampanie w social media nie muszą być drogie
Duży wpływ na popularność kampanii reklamowych prowadzonych w mediach społecznościowych ma też ich cena. Koszty, jakie ponosimy, są stosunkowo niskie w porównaniu z innymi formami reklamy. Możemy dotrzeć do realnych odbiorców w dowolnym przedziale wiekowym i lokalizacji.
Jeżeli chcemy by nasze działania w social mediach były maksymalnie skuteczne to najlepszym rozwiązaniem jest zlecenie prowadzenia działań marketingowych specjalistom. Niezwykle ważny jest też czas, jaki potrzebujemy na dotarcie do dużej liczby odbiorców. W przypadku kampanii w mediach społecznościowych, przy odpowiednim dobraniu odbiorców w ciągu kilku dni zauważymy znaczny wzrost zainteresowania nie tylko profilem na popularnym portalu, ale także naszymi usługami lub produktami.
Jako, że social media to aktualnie największe źródło potencjalnych klientów, których możemy pozyskać po stosunkowo niewielkich kosztach, należą one do jednych z strategicznych punktów każdego przedsiębiorstwa. Jeżeli, więc potrzebujesz pomocy w prowadzeniu firmowego fanpaga lub wsparcia w płatnych reklamach Facebook Ads zachęcamy do kontaktu.
Zacznijmy współpracę już dzisiaj!
Aby, Twój biznes mógł się rozwijać od jutra!