Content Marketing

treść kluczem do sukcesu w sieci

  SKY Software    E-marketing    Content Marketing

O zaletach content marketing wiedzą wszyscy, choć nie każdy potrafi wskazać jednoznaczne korzyści wynikające z jego stosowania. Marketing treści, bo o nim mowa, jest zresztą jednym z istotnych elementów audytu SEO. Dlaczego jest on tak ważny?

Jakie korzyści oferuje content marketing?

Marketing treści oferuje dwojakie korzyści. Pierwszą z nich jest zoptymalizowanie strony (jak i poszczególnych podstron) w kontekście słów kluczowych, wobec których dana witryna WWW jest pozycjonowana. Odpowiednie rozmieszczenie słów kluczowych jest w tym przypadku bardzo ważne, zwłaszcza jeśli chodzi o pozycjonowanie pod długi ogon.

Drugą korzyścią, wynikającą bezpośrednio z odpowiednio przemyślanego marketingu treści, jest zwiększenie zainteresowania przedstawianymi przez nas informacjami. Jeśli są one ukazane w jasny i przejrzysty sposób a na dodatek zawierają profesjonalne informacje, nasza marka poprawi swój odbiór wśród potencjalnych i aktualnych Klientów.

Co to jest content marketing?

Poprzez content marketing, rozumiemy ogół treści, umieszczanych na różnych stronach internetowych, niezależnie od ich funkcji i przeznaczenia. Co ważne, pojęcie „treść” w kontekście stron WWW uległa w ostatnich latach sporej modyfikacji. Kiedyś rozumieliśmy przez nią przede wszystkim tekst a więc wszystkie artykuły pisane. Dziś, w ramach treści, mamy na myśli również infografiki, pliki multimedialne, bądź też dane zapisane w postaci materiałów filmowych.

Marketingiem treści będą więc wszystkie czynności, które będą dążyć do poprawy pozycji danej strony w wyszukiwarce Google a także zadania skupione na marketingu wybranej witryny, marki, bądź konkretnego produktu. Przykładem takiej formy marketingu, będzie więc np. stworzenie profesjonalnego tekstu, którego zadaniem będzie nie tylko „zauroczenie” potencjalnego Klienta wysokim poziomem wiedzy i profesjonalizmu, ale też zareklamowanie konkretnego produktu. Co więcej, reklama ta powinna mieć charakter intuicyjny, będąc jednocześnie pozbawioną nachalnych form „zachwalania” wyrobu.

 

Copywriting – a co to takiego?

Treść na stronę internetową musi ktoś wprowadzić. Nawet, jeśli zrobi to właściciel witryny, ktoś inny będzie musiał ją napisać (lub stworzyć). Odpowiedzią na te potrzeby jest SEO copywriting, który obejmuje pisanie tekstów, zoptymalizowanych pod kątem pozycjonowania strony, bądź też konkretnego produktu.

SEO copywriting ulega ciągłym modyfikacjom, dopasowując się do wymagań stawianych przez wyszukiwarkę Google. Jeszcze kilka lat temu, copywriterzy skupiali się na wprowadzaniu dużej ilości treści z uwzględnieniem zawartych słów kluczowych. Dziś zapotrzebowanie na taką treść uległo pewnej sublimacji i skupiło się na profesjonalnych tekstach, ze ściśle dopasowanymi słowami kluczowymi, np. w stylu „długiego ogona”.

Content marketing jest istotnym elementem każdej analizy SEO, choć nadal ulega on ciągłej rozbudowie. Jego optymalizacja, pozwala na zwiększenie popularności danej strony, choć w praktyce jest to proces rozłożony w czasie.

Zacznijmy współpracę już dzisiaj!

Aby, Twój biznes mógł się rozwijać od jutra!

Oceniło nas już 1148 osób. Otrzymaliśmy od nich 4.8 pkt. na 5 możliwych. Dziękujemy za Twoją ocenę.   

Zapytaj o wycenę

12 + 8 =