Audyty SEO

dostosowuj swoją stronę do zaleceń Google

  SKY Software    E-marketing    Audyty SEO

Poprzez pojęcie audyt SEO, rozumiemy szereg czynności, których celem jest stworzenie dokumentu, określającego zalecenia i porady, które należy wdrożyć w celu poprawy pozycji własnej strony w wyszukiwarce internetowej. Jest to pierwszy etap współpracy pomiędzy firmą SEO a posiadaczem strony WWW.

Zalety audytu strony WWW

Wykonanie samego audyt SEO nie wnosi nic w zoptymalizowanie strony pod kątem SEO. Pamiętajmy, że jest to zestaw „zaleceń naprawczych”, które należy niezwłocznie wdrożyć w celu uzyskania zamierzonych korzyści. Klient otrzymując wytyczne optymalizacyjne decyduje się czy jest wstanie wdrożyć je we własnym zakresie, czy jednak powinna zając się tym firma wykonująca audyt. W przypadku gdy implementacją ma się zająć osoba wykonująca audyt zostaną naliczone dodatkowe opłaty, jako że kwota za audyt SEO nie zawiera kosztów jego wdrożenia na stronie klienta.

Główną zaletą wykonania i wdrożenia audytu SEO jest niewątpliwie poprawa pozycji w wyszukiwarce Google. Oczywiście nie jest to proces krótkotrwały. Efekty wdrożenia zmian mogą być rozłożone w czasie, aczkolwiek ich skutkiem będzie zwiększenie popularności strony i wzrost dochodów z niej czerpanych. Drugą korzyścią, jest szansa stworzenia strony, która będzie bardziej przyjazna dla użytkowników i tym samym – chętniej przez nich odwiedzana.

Jak wygląda audyt SEO?

Audyt strony internetowej nie ma swojego ściśle ustalonego schematu. Jego charakter jest tak naprawdę zależny od audytowanej strony internetowej. Niemniej, można podzielić audyt witryny na dwie części: techniczny audyt SEO oraz audyt treści.

Oprócz audytu SEO warto wykonać również analizę konkurencji, analizę widoczności oraz analizę słów kluczowych strony www, w celu poznania pełnego obrazu sprawdzanego serwisu w zależności czy jest to strona firmowa, sklep internetowy czy serwis informacyjny.

Dlaczego warto wykonać audyt SEO?

Audyt strony internetowej, to inwestycja w przyszłość witryny. Pomimo konieczności poniesienia z tego tytułu określonych wydatków, ich opłacalność wzrasta w kontekście późniejszych korzyści. Co ważne, nie warto ograniczać liczby audytów. Powinno się je zlecać zwłaszcza wtedy, gdy strona jest przenoszona np. na inną domenę, ale również wtedy, gdy tworzy się nową witrynę (ewentualnie podstrony), bądź też – gdy w statystykach można zauważyć stopniowy spadek jej zainteresowaniem.

Zacznijmy współpracę już dzisiaj!

Aby, Twój biznes mógł się rozwijać od jutra!

Oceniło nas już 1148 osób. Otrzymaliśmy od nich 4.8 pkt. na 5 możliwych. Dziękujemy za Twoją ocenę.   

Zapytaj o wycenę

14 + 3 =