E-marketing
zdobywaj nowych klientów
Marketing interaktywny, zwany również internetowym oraz w skrócie e-marketingiem jest gałęzią marketingu odpowiedzialną za prowadzenie kampanii reklamowych w Internecie. Podejmując decyzję o użyciu marketingu internetowego w kampaniach reklamowych warto wiedzieć jakie elementy składają się na e-marketing, z czego możemy skorzystać oraz jakie efekty przyniosą wdrożone strategie.
Cele kampanie e-marketingowej
Nie można podejmować się prowadzenia kampanii e-marketingowej bez ustalenia celu tej kampanii. Cel jest potrzebny po to, aby stwierdzić czy podejmowane przez nas działania są skuteczne i przynoszą wymierny rezultat.
Co może stanowić cel kampanii e-marketingowej? Może to być np. zwiększenie sprzedaży o 15%, zwiększenie liczby użytkowników w prowadzonym serwisie, zainteresowanie treściami internautów, którzy samodzielnie będą polecać nasz biznes. Ustalając cele, możemy trzymać się zasady SMART. Cele muszą być więc skonkretyzowane, mierzalne, akceptowane, realne oraz terminowe.
Kampanie e-marketingowe musi również zawierać swój target, czyli docelową grupę odbiorców do których będzie skierowany przekaz. Inaczej wyglądał będzie przekaz reklamowy skierowany do młodzieży, a całkowicie inaczej dla grupy osób biznesowych.
Zacznijmy współpracę już dzisiaj!
Aby, Twój biznes mógł się rozwijać od jutra!