E-marketing

zdobywaj nowych klientów

  SKY Software    E-marketing

Marketing interaktywny, zwany również internetowym oraz w skrócie e-marketingiem jest gałęzią marketingu odpowiedzialną za prowadzenie kampanii reklamowych w Internecie. Podejmując decyzję o użyciu marketingu internetowego w kampaniach reklamowych warto wiedzieć jakie elementy składają się na e-marketing, z czego możemy skorzystać oraz jakie efekty przyniosą wdrożone strategie.

Cele kampanie e-marketingowej

Nie można podejmować się prowadzenia kampanii e-marketingowej bez ustalenia celu tej kampanii. Cel jest potrzebny po to, aby stwierdzić czy podejmowane przez nas działania są skuteczne i przynoszą wymierny rezultat.

Co może stanowić cel kampanii e-marketingowej? Może to być np. zwiększenie sprzedaży o 15%, zwiększenie liczby użytkowników w prowadzonym serwisie, zainteresowanie treściami internautów, którzy samodzielnie będą polecać nasz biznes. Ustalając cele, możemy trzymać się zasady SMART. Cele muszą być więc skonkretyzowane, mierzalne, akceptowane, realne oraz terminowe.

Kampanie e-marketingowe musi również zawierać swój target, czyli docelową grupę odbiorców do których będzie skierowany przekaz. Inaczej wyglądał będzie przekaz reklamowy skierowany do młodzieży, a całkowicie inaczej dla grupy osób biznesowych.

Zacznijmy współpracę już dzisiaj!

Aby, Twój biznes mógł się rozwijać od jutra!

Oceniło nas już 1148 osób. Otrzymaliśmy od nich 4.8 pkt. na 5 możliwych. Dziękujemy za Twoją ocenę.   

Zapytaj o wycenę

7 + 14 =